Til toppen

FAQ

Spørsmål og svar

Hvordan blir jeg kunde i nettbutikken til Everyhair Norge AS?

  • Klikk på "min side", deretter klikker du videre på "registrer deg". Fyll ut skjemaet på høyre siden under: "Send søknad". Det er viktig at du fyller ut alle feltene slik at vi får så riktig opplysninger som mulig. Klikk deretter på "Jeg er ikke en robot" (denne bekrefter kun at du er et menneske som registrer deg og ikke et såkalt "databot" eller "datarobot"). Etter at du har sendt inn søknaden så vil du få en bekreftelsesepost om at søknaden er godkjent og du kan nå handle i nettbutikken. 

Jeg har sendt inn forespørsel men har ikke fått tilgang på nettbutikken. Hva gjør jeg? 

  • Vanligvis godkjenner vi søknader fortløpende, men av og til må vi sjekke at informasjonen er gyldig og at du driver en frisørsalong. Hvis det mangler opplysninger som for eksempel org.nr, salongnavn eller andre opplysninger, så må vi bruke litt tid på å se om salongen er troverdig. Hvis du likevel har sendt inn alle opplysningene men fortsatt ikke fått svar, så kan du sende oss en epost på; lasse@everyhair.no så tar vi kontakt med deg så snart som mulig.  

Jeg ønsker å bli kunde av dere og vil gjerne få vite mer om rabattavtaler og deres gunstige startpakker, men hvordan tar jeg kontakt?

  • Vi ønsker gjerne å nå ut til flere salonger og vi er veldig takknemlig for alle kunder som vil bli kunde av Everyhair Norge. Send oss gjerne en epost til; knut@everyhair.no så hører du fra oss innen kort tid.