Keune er en familiebedrift som startet opp i Amsterdam i 1922. Det er en av få familieeide bedrifter som produserer hårprodukter eksklusivt for frisører. Bedriften har gjennom årene utviklet seg til å bli en betydelig aktør i markedet, og er i dag representert i over 80 land. I 1995 bygget Keune sin nåværende fabrikk i Soest utenfor Amsterdam, en fabrikk som hele tiden utvikles og moderniseres. Her har de også bygget opp et av Europas mest moderne laboratorier innenfor utvikling av hårprodukter. Et profesjonelt studioteam jobber kontinuerlig med utvikling av nye produkter, moter og trender. Keune leverer kvalitetsprodukter til frisørene. Ta steget inn i deres fantastiske verden av hårprodukter!
KEUNE fyller 100 år i 2022!
En eksklusiv pleieserie som løser dine hår- og hodebunnsproblemer.
Les mer
Tilpass hårpleien til dine kunder.
Rå stylingserie med et moderne design.
So Pure er Keune sin grønne farge-, pleie- og stylingserie der essensielle oljer spiller en stor rolle. Ammoniakkfri og veganvennlig.
Eksklusiv pleieserie for menn.
Keune farger og kjemi.
We find ourselves in the decade of action – a time that calls for acceleration of sustainable solutions to all the world’s biggest challenges, from poverty and climate change to gender inequality and other forms of injustice. Keune is a family company. This means for us the aim is not short-term profit, but long-term value creation. We share our sustainability strategy and ambitions, ensuring a long-term vision for areas in which we can make the biggest positive impact. Our strategy focuses on three key pillars, based on the United Nations Sustainable Development Goals:
PEOPLE Keune’s corporate mission is in fact a social mission, closely connected to increasing people’s well-being all over the world. Especially for those people we interact with directly, we have extended our ambitions.
PRODUCTION We believe we can impact the challenges that our planet is facing most effectively by reducing our total energy and water consumption, reformulating our formulas, and focusing on responsible ingredients from a natural source.
PRODUCTS We invest in lighter packaging and concentrated formulas. This way, we use less resources such as paper, water and plastic, and reduce CO2 emissions when transporting our products.
GOALS To achieve our long-term sustainability ambitions, we have set ourselves 10 clear goals: